დღე მეხუთე,ვისწავლეთ ერთმანეთის რეფლექსიაზე კომენტარის გაკეთება და გამოქვეყნება,გავიგეთ საავტორო უფლებების შესახებ.როგორ მივუთითოთ საიტის მისამართი,გავეცანით მოსწვლის სლაიდ-შოუ,გავაკეთეთ მოსწავლის სლაიდ-შოუს ნიმუში.
თითოეული მიზნისთვის შვარჩიეთ შეფასების მეთოდები და ინსტრუმენტები,შევადგინე ვიცი მინდა ვიცოდე დიაგრამები,დრაივზე გადავიტანეთ დღევანდელი ნამუშევრები.
დღე მესამე: გადავხედეთ სტანდარტს,შეესაბამება თუ არა ჩვენი აარჩეული თემა მაღალ სააზროვნო უნარებს.ჩამოვწერეთ ამოცანები,გავეცანით ბლუმის განახლებულ ტაქსონომიას,გავეცანით კითხვის დასმის ტექნოლოგიას.
მეორე დღე დავიწყეთ საშინაო დავალების მოსმენით,მივეცით ერთმანეთს სასარგებლო რჩევები.გადავხედეთ ეროვნულ სასწავლო გეგმას,ავირჩიეთ ჩვენი პროექტით მისახწევი შედეგები და ინდიკატორები.გავეცანით ბუკლეტის შაბლონს,დავიწყეთ ჩვენი ბუკლეტის შექმნა:დავწერეთ სათაური,გავაფორმეთ სურათებით.
გავეცანით ტრენერს,ქალბატონ მანანას,კოლეგებმა ერთმანეთის შესახებ მივიღეთ ახალი ინფორმაცია,გავხსენით საიტი-tpds.ge, ვაივერში გავეცანით შინაარსს,გავიგეთ როგორ დავწეროთ პროექტის გეგმა,ვაივერის დახმარებით შევამოწმოთ რამდენად სწორად შევადგინეთ ეს გეგმა,გავეცანით სხვადასხვა დოკუმენტებს,ჩავინიშნეთ დავალება:მოვიფიქროთ თემა პროექტის განსახორციელებლად,დავწეროთ თემის შინაარსი. შევქმენით ახალი ბლოგი,მოვახდინეთ შეჯამება.
პირველ რიგში მინდა ავღნიშნო რომ კმაყოფილი დავრჩი შენი საშინაო დავალების წარმოდგენით, რომელიც ასე მიზანმიმართულად იყო წარმოდგენილი პროექტთან დაკავშირებით...
ОтветитьУдалитьკაი გოგო ხარ შენ მარიკუნა....
ОтветитьУдалитьგეთანხმები, ნინო.მარიკა ძალიან კარგი პიროვნება და მასწავლებელია!
ОтветитьУдалитьყივლის მომცემი შეფასებაა,ვეგარაფერს დაამატებ
ОтветитьУдалитьგეთანხმები, ნინო.მარიკა ძალიან კარგი პიროვნება და მასწავლებელია!
ОтветитьУдалить